Studia I stopnia
Język polski w komunikacji społecznej
studia pierwszego stopnia
forma: studia stacjonarne
profil studiów: ogólnoakademicki
czas trwania: 3 lata (6 semestrów)
tytuł zawodowy: licencjat
dyscyplina wiodąca: językoznawstwo
Jedyny w Polsce interdyscyplinarny kierunek, który łączy nowoczesne kształcenie humanistyczne z zakresu wiedzy o kulturze, językoznawstwa, komunikacji interpersonalnej i publicznej z przedmiotami nauk społecznych – medioznawstwem, psychologią i elementami socjologii.
W programie studiów położono nacisk na kształcenie umiejętności i kompetencji, szczególnie w zakresie:
- komunikacji interpersonalnej, publicznej i medialnej,
- umiejętności retorycznych – skutecznej perswazji i argumentacji,
- tworzenia skutecznych relacji interpersonalnych,
- strategii komunikacyjnych,
- negocjacji oraz kształcenia postaw asertywnych,
- umiejętności analitycznych w zakresie interpretacji zjawisk komunikacyjnych w mediach i nowych mediach.
Zdobyte na naszym kierunku umiejętności i kompetencje pozwolą Ci na podjęcie pracy w:
- wydawnictwach (działy reklamy i promocji, marketingu),
- mediach (prasa, radio, telewizja, serwisy internetowe, media społecznościowe),
- agencjach public relations (PR),
- działach human resources (HR),
- firmach doradztwa personalnego (prowadzenie szkoleń w zakresie strategii komunikacyjnych, negocjacyjnych w biznesie).